"Oh-oh here she comes"

nannaaannaaaa... Typiskt min dåliga humor eller så har jag jävligt bra ibland, men jag håller på att dö av skratt av Hi-Fi reklamen med hamster som håller på att äta upp killen, skrattar sjukt mycket varje gång! :P Typiskt min humor!

Jahapp idag äre Måndag för er som inte visste tänkte ja ;P Har jobbat heldag och nu ligger jag i soffan med täcke och kudde! Dagen har varit mycket seg och tiden har gått långsamt! Men nu är jag ledig i 3 dagar ;D
Blir fruktansvärt less på deppovädret vi har i den här stan nu :/ Vart är solen?! Ska det vara sånt här väder kan det lika gärna få snöa!

Imorgon blire sushi-lunch med Fittansiktet(Anna) ;P Något vi har längtat efter ett bra tag nu! Nå mycket mer vet jag inte vad jag ska hitta på imorgon!


En vän sökes som är saknad......... Hon är 170 cm lång (tror jag) Världens finaste mörka hår, gillar att vara ute och gå långpromenader med sin hund som ser ut som Diesel ;P om inte annars så älskar hon att läsa och lösa korsord ;) Hon kan även vara ute och glida i raggargolfen! Och hon är en jävel på att gå i högklackade skor Ring om ni hittar henne! Anna Bergström!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu har det verkligen gått för lång tid sedan vi sågs! Kaffe och en limpa cigg SNARAST!! :P Behöver en dos av min bonnjänta!



Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHA! TACK för "komplimangen" om min längd (som för övrigt är 10 cm kortare :P) jag tänkte precis på dig min fis!!! klart vi ska ses! ringer dig imorgon!! :D

2009-10-27 @ 19:46:19
URL: http://annamarie.bloggagratis.se
Postat av: Caroline

Haha jamen det var ju nära gissat ialf ;) Jaaaaaaaaaaa gö det! JAG SAKNAR DIG!!!!!!!!

2009-10-27 @ 20:34:28
URL: http://caroolinebjork.blogg.se/
Postat av: Tompa!

Hey, vart är de utlovade bilderna på lägenheten? Fan vad lat du är! ;) Du är ju dessutom ledig!!! =D

2009-10-27 @ 22:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0