Onsdag

Mina ögonlock väger hundra kilo känns det som! Nu när jag har varit ledig ett tag så har man såklart vänt på dygnet lite så imorse när min klocka ringde så visste jag inte riktigt vart jag skulle ta vägen för jag var så trött!

Har jobbat idag och jag jobbar imorgon också.. intressant liv man har :P Händer inte så mycket annat heller så ska inte tråka ut er! Ligger i soffan nu och ska snart gå och lägga mig för imorgon ska jag inte vara så trött som jag var idag! Och har ni lite för er imorgon så kan ni ju komma in och roa mig på Siba för idag slog det alla rekord, var nästan inga kunder alls men konstigt nog gick dagen jätte fort(?) Men den blir ju vad man gör den till :P´

Hemska drömmar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0