PruppDiesel!

Vad skönt det är att vakna av att min prupp till hund lägger av världens fis som lucktar så att jag håller på att spy sedan kommer han och vill gosa in sig i täcket! NEJ TACK! Men han är söt ändå även fast han har sina stunder!

Gårdagen vart det myskväll med vin och idol med Anna :) Riktigt skönt var det bara att vara hemma, fast jag tror att vi båda blev lite rund under fötterna efter några glas vin ;P Satt och tittade på idol och surrade hela kvällen, riktigt skönt att inte gå ut på krogen faktiskt! Och jag fick hem mitt hjärta igår också!♥ Synd bara att han ska åka hem snart om nån timme :/ Men efter jag har jobbat mina dagar till veckan så tänker jag ha han ett bra tag ;) Han är så sjuuuuukt jävla mysig! Om man bortser från hans illa luktande fisar :P

Nu har jag pysslat lite med mitt hår hade lite att göra för en stund sedan, så jag tog och lockade till det lite :) Så mycket roligare när man har längre hår för man kan göra mycket mer saker med det! Ialf jag :P Ikväll eller snart så ska vi några tjejer hem till Anna och Elis och käka middag, det ska bli mysigt! :) Och få träffa den lilla sötnosen ska bli roligt också han är ju så söt! :D

Jag och Diesel tog oss en promenad till södra förrut och jävlar vilken träningsvärk jag kommer att ha i mina ben efter alla dessa backar som vi har i sundsvall!!! Så nu ligger han och snarkar i soffan och jag sitter här :) Ska snart gå ner till tvättstugan och hämta upp min tvätt som jag "glömde" där nere igår kväll.. Min källare är så sjukt äcklig :S precis som en skräkfilm! Så nej tack jag går inte ner när på kvällarna själv.. tvingade med anna ner igår mellan pauserna i idol ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0