söndag

... Måste ju vara den tråkigaste dagen som finns! Ligger i soffan med datorn på magen och Diesel brevid mig! Är sjukt seg idag och mitt huvud är inte på topp.. Gårdagen då.. Vi var här hemma hos mig och drack lite, haha slutade med djupa disskustioner och vi kom inte riktigt iväg den tiden vi hade tänkt oss vi gick typ ner på krogen klockan 1, och det kändes som att vi bara var där i 10 minuter innan dom stängde.. men det vart en tidig hemgång för mig eftersom att mitt huvud inte riktigt ville vara med! Men det var en trevlig kväll igår :)

Och jag är sugen på allt onyttigt som finns! Och jag är absolut inte sugen på att laga middag idag som tur är så ringde mamma nyss och sa att det fanns mat där hemma om jag ville ha.. JA TACK! Så efter Diesel och min långpromenad så ska vi gå upp dit! :)

åååh vad kallt det ska vara ute också :S saknar värme! Och juste ja fick höra en röst som jag inte har hört på flera månader...Jomman! :D Vart chockad när jag såg hennes namn på displayen! Och hon kommer hem till helgen! :)

Nä nu vart det här tråkigt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0