You can be a sweet dream or a beautiful nightmare.

Fick mig ett cp-ryck när jag kom hem förut när jag hade varit och åkt hit och dit.. Så jag och Diesel tog oss en riktig långpromenad ner till kuben och tillbaka :) Ångrade mig lite när vi var längst nere på kuben för det är ju så jävlans mörkt där och Diesel är ju inte världens tuffaste hund! :P Men det gick bra! Så skönt att komma ut och gå och lyssna på musik och bara gå och tänka och fundera på allt! Kom fram till massa saker..
Och jag kom fram till att det finns bara en sak jag vill mest av allt här i livet just nu...

Nu blire sängen och ska försöka sova ut imorgon också! För i helgen äre som sagt jobb vilket betyder att jag måste kliva upp tidigt :/

Godnatt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0