09.09.17

Godagens faaaanz! Idag har man varit ledig mycket skönt :) Och Diesel har kommit hit nu och alldeles nyss kom Akira också :) Dom två ska vara här tills imorgon och mysa med mig! Och imorgon äre äntligen helg synd bara att jag ska jobba.. men men det är ju bra pengar som kommer in i kassan och det behöver ju jag, få se om helgen bjuder på någon utgång också! Nu snart så ska jag ta och brumma iväg till min morbror och käka middag :) Slipper jag laga mat ;)

Idag äre som sagt ciccis födelsedag så har varit där på kaffe och fika :) Annars har jag inte gjort så mycket mer idag, tog ett varv runt sidelake med Diesel!

Usch var inte sugen alls på att blogga idag känner jag :P såå hejdååårååå!


MIN!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0