Amazing

Vill inte alls jobba imorgon är verkligen inte sugen på det! Och jag håller på att hosta ihjäl mig snart... Nä men ja ä inte bitter ;)

Idag har jag varit med Rebekka som jag skrev i förra inlägget, vi började dagen med att åka ut till Bredsand eftersom att hon hade glömt sitt bank kort, sedan åkte vi tillbaka till stan :) Slutade med att vi köpte hårfärg och clips sedan gick vi hem till mig och fixade barret på henne :) Vart sjukt bra! Så nu är hon också långhårig! ;D
Sedan kom Lotta och hämtade mig och vi tog oss en sväng till Bredsand igen fast den här gången till Tommy. Vart där lite längre än vad vi hade tänkt, slutade med att vi tittade på Idol och grabbarna satt och förfestade :) Sedan åkte vi hem igen till stan och dom små barnen gick ner på krogen och jag gick hem till mig eftersom att jag ska jobba imorgon.... TRÅKIGT! Men men.. man måste ju vara vuxen ibland också.. eller hur var det?
Ska snart ta och hoppa ner i sängen, men kommer nog inte hinna sova så länge innan jag blir väckt.

Bäst att gå och lägga sig nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0