Energi?

Vart tog min energi vägen? Har jobbat två dagar i rad nu den här veckan och jag är helt slut.. pinsamt! Hur fan klarade jag av sommaren då jag nästan jobbade alla dagar(?) Skönt är det ialf att jag är ledig i helgen! Måste fortfarande vara trött ifrån våran utlandsresa tror ja :P

Har precis kommit hem från mammsen..Ringde när jag satt på bussen hem från jobbet och frågade om det fanns mat ;) Och självklart fanns de, plus att hon hjälpte mig att färga utväxten så nu är den borta! Mysigt att få bli ompysslad av sin mamma ibland, inte så ofta det händer nu för tiden! Dagen gick lite fortare idag på jobbet, kanske för att jag hittade på saker att göra hela tiden :) Så det var skönt!

Vart som sagt en lugn kväll för mig idag, hade inte orkat hittat på något annat känner jag! Men imorgon blire utgååååång! ;D Var ju ett tag sedan man var ut här hemma i sundsvall känns det som.. men det var det ju inte.. men man kan ju låtsas att det var de ;P

Nej nu ska jag ta och mysa ner mig i sängen! Pusspåer!



Nu börjar jag längta riktigt mycket efter D!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0