Ett jävla tjat!

Jag har haft en sån fruktansvärt lång och tråkig dag på jobbet den här dagen! Det har nästan inte varit några kunder hos oss :O Och jag har gjort saker tusen gånger bara för att ha något att göra! Dom sista timmarna visste jag inte riktigt vad jag skulle göra så jag gick runt i butiken som en idiot :P
Gruvar mig för morgon dagen.. Är inte alls på nå jobbhumör just nu, jag som jämt brukar vara det! Och Staven (jonas) som jag jobbar med, är helt säker på att jag har fått svininfluensan så han har inte velat varit nära mig på hela dagen, men vissa gånger har han glömt bort det och kommer och pratar med mig sedan kommer han på sig själv och får världens panik.. hahah jag är ju bara förskyld!! Sedan så stod han vid datorn där jag nyss hade stått och gjort pris lappar så när jag går förbi han så säger jag: jahaa nu har du också åkt på den där skiten som jag har eftersom att jag nyss var där och pillade på datorn :P Så jävla roligt att jävlas med han! Och jag är så jävla less på allt tjat om influensan! Och på Tisdag så ska man tydligen till Gävle och jobba på Siba hela dagen :) Haha konstigt det kommer bli att jobba i en annan siba butik med massa andra som man inte alls känner :P Men det kommer nog gå bra hoppas ja! ;P

En annan sak också, när man inte är hemma så händer det värsta grejen här utanför.. Var tydligen en jätte krock här med två bilar och en cykel! Nej nu ska jag ta mig en dusch, är så trött och är helt slut i kroppen och jag behöver verkligen sova!

Så god natt! ;)

Första gången på flera månader jag hörde låten som jag hade glömt bort i dag på radion, självklart fick jag en klump i magen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0