Hejhopp

Nu blir det snart sängen för fröken Björk! Eftersom att jag måste kliva upp fem imorgon :O Först skulle vi tydligen åka sju, men nu ändrade chefen till sex :S Rebecca tyckte det var jätte roligt när hon ringde och berättade de eftersom att jag sa innan att sju skulle bli jobbigt och nu vart det ändrat till sex :P Det ska tydligen vara nå stor möte innan dom ska öppna butiken! Och jag som är så sjukt seg på morgonen och det tar minst 15-20 minuter för mig att ta mig upp ur sängen! Ialf när jag blir väckt av min klocka!

Men det ska bli roligt att få pröva på att jobba på ett annat siba hus än här hemma i Sundsvall :) Så jag hoppas att det går bra! Idag har jag varit ledig, mycket skönt har det varit, så jag har passat på att pyssla på lite här hemma! Men det ska bli skönt att få jobba imorgon och även på Onsdag! Fast det kommer jag säkert inte tycka då :P

Nej nu måste jag lägga mig och försöka sova! Ska ta och läsa en stund först så att jag blir trött! Ni som tycker om att läsa borde läsa boken Skadad.. sjukt bra, en bok som man inte kan sluta läsa.. GODNATT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0