HÖST

Iiiiiiiiiiiiiiih fan vad kallt det är ute nu :O Imorse när jag skulle åka till jobbet höll jag på att frysa ihjäl och lika så nu när jag åkte hem också! Nu äre verkligen höst! Och det värsta är att snart när man vaknar så är det mörk och det kommer vara mörkt när man åker till jobbet och det kommer vara mörkt när man åker hem, för idag var det riktigt mörk när jag skulle åka hem :/ Trött heten min kommer inte bli rolig!

Jobbade heldag idag och det har varit en lång och en seg dag men det har varit värre hittade på saker att göra hela tiden och jag har ett ganska så stort projekt imorgon också så hoppas att det flyter på lika bra imorgon :) Plus att min laptop ska få följa med så att jag kan roa mig lite med den, eftersom att chefen är i sthlm så kan jag ta med mig den ;) Nu har jag nyfärgat hår och en ny duschad kropp och ny målade naglar så nu känns allt bra! :) Nu ska jag snart krypa ner i sängen så man kommer upp imorgon! Håret är är ljusbrunt nu och jag är jätte nöjd!Och då äre verkligen ljusbrunt också nästan mörk blond! Kommer aldrig bli lika mörk som jag är på bilderna som jag har längst upp på bloggen :P En bild kommer när löshåret är på plats hatar mitt korta hår ;P

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och drömma vidare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0