Onsdag

Gokväll!

Kan inte förklara med ord hur mycket jag vill att det ska bli fredag den 25:e nu.. nunununununu NU! ;D
Nu har jag varit ledig några dagar, vilket har varit mycket skönt! Har myst på med prupparna som jag har haft hemma! Var meningen att jag skulle vara ledig imorgon också men nu vart det inte så eftersom att rebekka vart sjuk så imorgon står det jobb på schemat! Det är lite jobbigt att vara ledig i många dagar för man blir så otaggad när man väl ska jobba igen! Men jag hoppas att dagen går fort imorgon och på fredag också :)

Nu ska jag dricka lite te och krypa ner i soffan en stund innan det blir sängen! Var bort till Farmor och farfars nya lägenhet och fick lite mat nyss också;) Underbart att dom bor så nära nu! Kommer stå mat på bordet varje dag nästan och jag slipper laga själv ;) hehe!

Adjöken!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0