Polis polis potatis gris...

Jag flagnar!!! Det klias, de är äckligt men det är jävligt roligt att pilla på ;) Ni ska se hur mina ben ser ut!! :O Men man kan ju inte sluta pilla heller dock så är dom inte lika bruna och fina längre dom är mer fläckig nu..


Jaha sist jag skrev så var det Lördag och den natten var inte den bästa.. Efter en sväng på mcdonalds för fylle käk för en viss person så ska jag precis parkera bilen utanför mig, men jag hade tydligen sällskap av farbor blå (polisen) bakom mig. Hade kört utan lysen hela vägen, för klockan var typ halv fyra på morgonen och jag var trött så det sista jag tänkte på var att he på lysen på bilen :P Men det var ingen fara tyckte dom! Dom tittade bara så att dom fungerade och det gjorde dom.. MEN sen så ville dom att jag skulle blåsa, och visst inga problem jag har ju inte druckit! Ha-ha vafan händer då?!?! Jag blåser positivt :O WTF!! Jag fick världens panik och polisen frågade vad jag hade gjort under kvällen och om jag verkligen inte hade druckit något, så jag fick blåsa igen och samma igen jag blåste positivt men då hämtade den andra polisen en ny blås grej för hon tyckte det var så konstigt så jag blåste haha och det gick ju inge vidare bra att blåsa eftersom att jag hade ont i halsen, jag var nervös och jävligt trött så jag fick blåsa om 3 gånger och då vart det negativt!! Och sur polisen sa att jag hade jävligt tur nu att dom hade med sig en till annars hade jag fått följt med ner till polis stationen och tagit blodprov.. haha och det första jag säger då är : nämen faaan det har jag verkligen inte tid med för jag ska upp och jobba snart! Måste sova nu så god natt!


Så kvart över fem kom jah i säng! Underbart! Jag som hade planerat en långsovmorgon, men så vart det ju inte!
Så jag var inte världens piggaste tjej på jobbet på söndagen, skulle verkligen ha kunnat döda för att få åka hem till sängen! Det första jag gjorde när jag kom hem var att hämta täcket och kudden och sedan la jag mig i soffan och somnade :) så jag var ganska så trött igår kan jag lova! Idag har jag varit ledig vilket min kropp verkligen behövde efter den här helgen, så idag har jag inte gjort så mycket, har myst med prupparna som har kommit till mig igen :)

Nu vart det ett långt inlägg så nu ska jag sluta skriva annars kommer ni aldrig orka läsa ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0