En Snorunge 09.09.09!

Direkt när jag satt mig på planet på väg hem ifrån turkiet så började snoret komma och jag satt och snorade hela resan, men jag tänkte att det skulle gå över eftersom att man brukar bli lite snorig när man flyger.. MEN icke! Är fortfarande en jävla snorunge! Har väl åkt på svininfluensan ;) Nej så roligt ska vi inte ha det, var väl dum som reste i bara shorts och linne och kom hem till ett regningt sundsvall i som kläderna, man är inte så smart jämt!

Har varit ledig i 3 dagar nu, vilket har varit mycket skönt att få vila upp sig, får dock inte sova så länge på dagarna?! Folk har nog problem med att förstå att man sover på morgonen men nu ska jag inte vara grinig :) Har inte gjort så mycket dom här dagarna, har umgåtts med mina vänner haft myskvällar.. jao inge mer! HAde tvättstuga igår och jag kommer aldrig mer tvätta, var helt slut efter den dagen med all den tvätt som jag hade :P Tur att jag gick mat hemma hos mammsen! Skulle lätt kunna flytta hem igen till mamma bara för maten skull ;)Idag ska jag ner på stan och träffa min arbetskamrat KK (Rebekka) :) Vet inte riktigt vad vi ska hitta på :D

Annars så händer det inte så mycket, håller på att sakna ihjäl mig efter min pälsboll! Ska se om jag kan ha han något nästa vecka eftersom att mitt schema har blivit lite bättre nu och jag vet exakt hur jag jobbar :) Nej nu ska jag snora vidare och vänta på att KK ska ringa!


En annan sjuk grej som hände imorse när jag vaknade och tittade på mobilen var att klockan var 09.09 och datumet var 09.09.09 jävlar vad jag önskade mig något då, så får se om det händer något då :)


En ganska så brun snorunge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0