Söndag

Heeeeeeeeeeeeeeeej bloggen! Är inte på nå blogghumör men man måste ju ställa upp för laget ;)

Segare än mig kan man inte vara idag tror jag inte, har ont i hela kroppen och är sjukt trött! Det här med två-dagars är nog inte min grej längre ;P Eller min kropp klarar nog inte av det längre ;) Idag när jag vaknade så var det första jag gjorde var att ta med mig täcket till soffan där jag somnade igen och sov två timmar, sedan gick jag upp och städade lite här hemma och gjorde lite lunch sedan somnade jag om i soffan ;P Och nu sitter jag här och tittar på tv och har ångest över att det är måndag imorgon och en ny vecka vilket betyder jobb!

Det har varit en helt okej helg, i Fredags så gick jag och Anna ut, vart inte så länge ute eftersom att båda jobbade på Lördag så efter en seg dag på jobbet så var det bara att åka hem och ta sig en duch och bli människa igen och lite senare på kvällen kom Anna Bergström som jag inte har träffat på en hel månad eftersom att jag åkte utomlands och sedan när jag var i Alanya så åkte hon iväg i tre veckor! Så nu äre skönt att hon är hemma igen :D Vi satt här hemma hos mig och surrade om allt det vi har missat under den här månaden, sedan drog vi ner till laserhallen där Ida och Frida hade sin 20-årsfest.. Det var helt ok där! Synd bara att jag och Anna är så sega utav oss när vi är med varandra så vi kom dit vid ett tiden tror ja :P

Jaa nu vet ni vad jag har gjort ihelgen också.. Imorgon äre som sagt jobb igen men jag jobbar bara kort dag så efter jobbet så ska jag träffa min älskade mamma som jag inte har träffat på ett bra tag nu känns det som! Så vi ska ta och shoppa lite på stan och hårfärg till mig sedan ska vi hem och färga bort min blonda hårfärg ;) Kommer säkert komma en bild imorgon när det är klart!

Nu ska jag ta och titta på tv sedan blir det nog sängen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0