Söndag

Idag har jag bara legat i min soffa hela dagen. Har tittat på film, läst pillat på datorn och sovit.. nångång har jag varit ner till tvättstugan också :P En riktig tråksöndag har det varit! Men har inte haft ork till något annat heller! Jojust de fick mig en kopp kaffe borta i Farmor och Farfars nya lägenhet.. Vi blir typ grannar nu, både bra och dåligt ;) Skönt blire ialf att jag har nära till farmors goda mat ;P

Gårdagen var mycket trevlig, kanske lite för mycket av det goda känner jag i huvudet idag! Och det är ju inte varje dag man träffar på färjan-håkan och får en puss utav honom på kinden :P Och vi dansade sjukt mycket igår så idag har jag grymt ont i kroppen! Skönt att jag är ledig imorgon också ;D Ska försöka sova ut riktigt länge, men jag är inge bra på de nuför tiden!

Nej nu har jag inge mer vettigt att skriva, satt och tittade på bilder nyss då jag var brunett, kan säga att ibland..men bara ibland saknar jag mitt mörka hår :) Men aldrig mer brunett!


Eller vad tycker ni?! Blond eller brunett :) Är sugen på att göra något med mitt hår!




Kommentarer
Postat av: Anna, mamma till Elis

Har alltid tyckt att du passar bättre i mörkt :)

2009-09-14 @ 09:34:12
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0