Gävle

(Tisdag 15/9 22.43)

Shit vilken dag det här har varit! Full jävla rulle hela dagen :)
Även fast jag har ont i hela kroppen och jag är fruktansvärt trött så älskar jag att jobba när det är mycket folk och det är stressigt, får en sån kick av det! Önskar att det var så i Sundsvall hela tiden!

Det var riktigt roligt att få komma till Gävle och jobba, härligt gäng var det också! Och träffa dom "högre" cheferna fick jag också :) Ja en riktig grym dag har det varit! Men att kliva upp 05:00 är inte min grej, så ni gör det bra ni som gör det dagligen.. själv skulle jag aldrig klara av att göra det fler gånger och absolut inte flera gånger i veckan! Vi kom ner till Gävle 08:20 och då var det stor möte med alla och redan då var det en lång kö utanför, sedan en kvart innan vi öppnade så var det så sjukt mycket folk utanför!! :O Såg inte slutet på kön! Sedan var det full rulle till klockan 2 kanske, och jag var chockad när jag såg att klockan var så mycket :P Tänk om alla dagar var så på jobbet att man aldrig hann titta på klockan ;P Sedan vid fem tiden så tackade vi Sundsvall för oss för då var både jag och CC och chefen trötta! Och nu är jag äntligen hemma :) Så ikväll blire en lugn kväll.. Har nyss tittat på Idol och skrattat lite, vissa är ju så sjukt dåliga och vissa är grym!!

Imorgon står det jobb på schemat igen 12:00-16:00 sedan kommer mitt hjärta till mig :) Diesel såklart! Ska pussa och gosa sönder han nästan så mycket längtar jag efter den pruppen! Mattes lillskit! Nej nu ska jag ta och göra nå kvällsfika eftersom att det inte vart så mycket mat för mig idag!


Siba Gävle



Adjöken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0