världens bästa!

Nu sitter jag med färgen i mitt hår :) Spännande! Har redan färgat håret engång ikväll men det behövdes en till omgång för att få det resultatet jag vill ha! Så nu får vi se om 10 minuter hur det blir :) Det super blonda håret är borta och nu är det en fin höst färg! På torsdag när jag är ledig så har jag bokat tid för löshåret eftersom att jag är beroende och kan inte leva utan det ;P Har ialf världens bästa mamma som har hjälpt mig ikväll! ♥ Och när färgen var i så tog hon och städade min lägenhet :O Hon är ju världens snällaste!!!!! Så nu behöver jag bara städa min garderob sedan är lägenheten top notch igen! Var på stan och träffade mammsen efter jobbet, fick mig en ny tröja också och världens sötaste dörrmatta! En bild kommer på den snart också!

 

Imorgon äre jobb igen och nu har jag två heldagar framför mig! Inge sugen alls på det, men sedan är jag ledig inågra dagar och jag är ledig en heeeeeeeeeeeel helg! :O SWEEEET! Nej nu måste jag skölja ur färgen!

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0