Vitt

Vart en vit helg för mig den här helgen.. Skönt faktiskt, sparar mig tills nästa helg tror ja :) Jaa som sagt så står det jobb på schemat hela helgen, var en riktig seg dag idag på jobbet har bara sjukat mig hela dagen :P Har varit övertrött hela dagen så har faktiskt tyckt lite synd om grabbarna som jag jobbar med ;P Var så sjukt jvla trött imorse när jag vaknade, hade nästan kunnat döda för att ligga kvar i sängen!! Men så roligt ska man inte få ha det! Igår (Fredag) satt jag och Anna hemma hos mig och bara tog det lugnt :) Tittade på Dirty Dancing och fetade oss lite eller lite och lite det vart nog jävligt mycket :P

Imorgon har jag ialf lite sovmorgon.. Tack fö det! Och plus att jag har bil till jobbet imorgon vilket betyder att jag kan sova lite längre :D Ikväll efter jobbet så tog jag mig en promenad hem till mammsen där det fanns mat på bordet ;) Och farbror Mats var där också, så har haft en riktig familjekväll..Lite tråkigt men samtidigt skönt!

Så nu ska sminket bort och sedan ska jag krama kudden! Börjar få ont i halsen igen ;O Jag som nyss har blivit frisk, hoppas verkligen inte att jag blir sjuk igen för det orkar inte min kropp med just nu... Åååh vill färga håret nu och sätta i nytt löshår, och det jätte blonda håret ska bort nu, har hittat världens snyggaste färg som jag vill ha! Så den 25:e blire till att färga håret! Vill absolut inte vara så här blond nu när det börjar bli höst/vinter.. Och nya skor och en ny jacka fick följa med mig hem idag också :D Och när lönen kommer så blire ett par nya stövlar också ;) Hua vad jag vill ha pengar nu!!

Usch har kommit in i nån depp-period känner jag också... bläääää!

Sängen nästa!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0