Stockholm d¨å!

Då var man hemma från stor staden då! :) Har haft det sjukt roligt och mysigt där! En resa som måste göras om när man har bra med pengar igen eller hur hoe!!? ;D I torsdags när vi kom ner så gick vi och käkade innan vi tog oss hem till min Faster och vi hade tur att våran gemensamma vän ville köra oss dit så vi slapp ta bussen eller tunelbanan! Sedan på kvällen vart det film och mys! Sedan på fredagen så vart de ju såklart stan hela dagen både Anna och jag hittade riktigt fina saker :) Och sedan på kvällen vart vi bort bjudna på middag och vin och på kvällen så vart det en liten tripp på krogen där det slutade med att jag.. JAG av alla människor sjöng kareoki..mhmm! haha! Men det var en riktigt trevlig kväll! Och på lördagen var vi upp i tid lite trötta och lite små bakis men stan blev det en hel dag igen! :) Och sedan på kvällen så åt vi middag med min faster och mina kusiner innan vi drog vidare och förfestade och sedan drog vi på söder på nå krogar :) En riktigt lyckad kväll vart det! Men jag kommer aldrig mer ha klackskor när jag går ut i sthlm fyfan säger jag bara! Jag trodde jag skulle dö för att det gjorde så ont i fötterna! :P

Haha ja 5 riktiga bra dagar har vi haft! Och mycket skratt har det blivit!
Men nu är man hemma i Sundsvall igen! :) Skönt det också att vara hemma! Tror inte att jag skulle klara av att bo där, även fast jag älskar stockholmså trivs jag bra här hemma i stan! :)

Jag som lovade att jag skulle ta mångta bilder.. hum så vart det juh inte! Men några vart det ialf och självklart så ska ni får se dom, jag har även tagit kort på det jag har shoppat men jag orkar dock inte föra över dom till datorn nu så ni får vänta ett litet tag ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0