Tjockisdagen!

Börjar bli lite små less på att vara ledig nu! Och får lite små panik för att jag sover länge på dagarna! Fast det är mysigt att vakna med ett leende på läpparna! Idag äre tjockisdagen :P Har varit och hälsat på hos farmor idag och käkat lunch med henne :) Sedan så åt vi en semla såklart! Sedan så har jag varit ute på en långpromenad med Anna, Wilma och Diesel! :D Riktigt skönt var det! Och det är mycket roligare att gå ut och gå med någon som man kan surra massa skit med :)

Just nu har jag precis myst ner mig i soffan med mina två pälsbollar. Tänkte se på "Sommaren med Göran" :)
Imorgon ska jag ta och hälsa på KK som också är ledig ;P Såå vi ska ha tråkigt tillsammans! Så nu vet ni det också! Fan vad tråkigt det är att blogga, haha kommer inte på vad jag ska skriva om :P
På Torsdag ska jag äntligen få träffa Lina och lillprinsen Bastian vilket jag ser mycket fram emot :D

Jag har fjärilar i magen igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0