Torsdag

Sitter just nu i soffan med datorn i knä och sitter och funderar på hur jag ska orka ta mig till sängen.. Är så sjukt trött! Idag så har jag jobbat 5 timmar :) Skönt! Så imorgon är jag ledig sedan är det min helg att jobba! Tror dock att det kommer vara jätte lugnt på jobbet eftersom att det är innan löning :/

Idag när jag kom hem från jobbet så fick jag nå cp-ryck och städade hela lägenheten och diskade! Vilket är sjukt skönt nu! Hade planerat att göra det imorgon, men då kan jag ju hitta på nå roligare :P Kom och tänka på de om en vecka den 2/3 så firar jag och min lägenhet 1 år!! :O 1 år?!?! Helt sjukt vad tiden går fort! Känns verkligen inte som att jag har bott här så länge! Haha sjukt galna saker har hänt i den här lägenheten under det här året!! :)

Man kanske ska ta och förflytta sig till sängen nu kanske?!

Allt känns verkligen toppen!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0