Haha vilken f*tta!

Nu har min fis lämnat mig :/ För nu blire 6 dagars jobb för mig i rad! wohuuu...
Har haft en riktig mys dag idag, har inte direkt velat gått ut inte Diesel heller, han gör bara sitt sedan springer han i panik hem för att han vill in. Så vi har legat i soffan och sovit hela dagen :)♥

En annan sak som hände idag när jag skulle ner i tvättstugan för att tvätta så skulle jag in i mitt förråd för att hämta några lakan som jag har där som jag hade tänkt att tvätta.. Nämen då kommer fröken Björsken inte in i sitt egna förråd för att det är LIM på mitt lås?! Och det förklarar en heldel kan jag lova! För i Söndags när jag skulle ut med Diesel sista gången för kvällen så kunde jag inte låsa för jag fick inte in min egna nyckel i låset så jag vart tvungen att ringa mitthem så fick dom komma och byta lås.. Och han frågade vafan jag hade gjort eftersom att det var lim i låset(?) Och nu äre helt plötsligt lim på mitt lås till förrådet.. Jävla fitta (ursäkta) till granne jag har, eftersom att det är ingen annan som kan komma ner i våran källare utan nyckel så finns det bara en idiot som kan ha gjort det.. Och det är min granne som tydligen är så fruktansvärt omogen för sin ålder!!! Aaah brinner fan av för jag är så sjukt less! Aja det löser sig när jag har pratat med min hyresvärd :) moha!

Som sagt så äre slut på min "långledighet" så det är back to business, inte så peppande, skulle kunna vara ledig en vecka till ;P Men nu har jag ialf något att se fram emot i slutet av januari då jag och my hoe (Anna) åker 5 dagar till stockholm :D så 28/1-1/2 blir vi där. Då blire shopping och andra galenskaper!

Nej nu ska jag ta min twilight bok (som jag förövrigt är helt besatt av) och lägga mig i sängen och läsa!





Kommentarer
Postat av: Anna

du och jag babe!

2010-01-07 @ 23:23:45
URL: http://annaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0