Min Prins!

Igår kom min prins hem! Gaaaaaaaaaaah vad jag har saknat honom skulle kunna snoza sönder han! Vi låg i sängen nästan hela dagen och myste och sov eftersom att matte var lite sliten sen personalfesten.
Nu ligger han här bredvid mig i soffan och fiser förjävligt illa! :P Anna gick precis hem, vi har ätit middag och tittat på film. Nu blire snart sängen, får se om mitthem kommer tidigt imorgon eller vilken tid dom nu hade tänkt komma.. Jag kan tydligen inte låsa min ytterdörr(?) Vettefan vad som har hänt och det känns inge vidare bra kan jag lova! Ser ut som nån har pillat.....men fyfaaaaaaaaaaan vad Diesel fiser illa nu...aja det ser ut som att nån har pillat in något i låset för jag får inte in min nykel i själv låset :S Och gubben som jag pratade med i telefonen sa att han skulle komma imorgon jaha men vilken tid skulle ju vara skönt att få veta.. men det fick jag inte! Tycker tyvärr inte om mitthem, så min nästa lägenhet..nää det ska fasen bli hus nästa gång jag flyttar :)

Nu ska jag och Diesel krypa ner i sängen och han får följa med om han slutar fisa så illa :P Imorgon blire även långpromenad med Anna och Wilma :) Var ju ett tag sedan vi såg typ förra året ;P

Näni godnatt!


Min snygging!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0