Skippar rubriekn idag va!

Oj vad jag har tappat sugen på att blogga! Det är därför jag inte har skrivit på ett tag :P Har varit påväg flera gånger att skriva och när jag har typ gjort klart ett helt inlägg så har jag tagit bort allt! Men det händer inte så mycket intressant i mitt liv det är väl därför jag inte har något att skriva! ;)
Har jobbat som vanligt sen sist jag skrev! Men nu jobbar jag bara 09:30-15:00 imorgon sedan är jag ledig i 7 daaaaaaagar ;D Och på Torsdag åker jag och min andra halva (Anna Ericson) till stockholm i 5 dagar! Vilket ska bli så fruktansvärt skönt! :)

Just nu ligger jag i soffan och myser med mitt hjärta till pälsboll! Idag har vi inte gjort så mycket, har börjat små kolla på vad jag ska ta med mig sedan har vi varit ute på en långpromenad :)

Nu har jag inge mer att skriva ska ta hand om Diesel eftersom att han blir sur när jag sitter med datorn :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0