Stockholm

Imorgon äre Torsdag den 28/1 vilket betyder att jag och min andra halva (Anna) åker till stooooockholm! ;D


Ska bli skönt att få komma bort från sundsvall lite :) Så nu blire bara massa tok och sjukt mycket shopping för oss! Hoppas bara att det inte snöar lika mycket där nere som här :/ SPYR på den här snön just nu!!
Så nu blir sundsvall utan mig och Anna i 5 dagar!

Idag så har jag myst sönder med Diesel. Sedan kom Annna Bergström förbi på en kopp kaffe och några timmars surr :) Sedan och jag myst lite mer med Diesel innan husse kom och hämtade han! Sedan vart jag bjuden eller... jag bjöd in mig själv på middag hemma hos Farmor och Farfar ;) Så har varit där tills nu! Passade på att pyssla om mina naglar också så nu är dom fina :)

Nu ska jag ta och packa klart det sista och packa ner datorn eftersom att vi ska ha med datorn imorgon på tåget så vi kan titta på film ;P Massa bilder har jag lovat att jag ska ta under dom här dagarna även fast Anna hatar att vara med på bilder ;) Meeen det skiter jag i hoe! Så ni får självklart se massa bilder när jag kommer hem!

Jamen dåså hejdå!


jag och min bästa fittansikte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0