Underbart skönt!

Nu är jag ledig i två dagar, och det är till och med helg och jag är ledig! :) Lovley! Sov riktigt länge idag vilket jag inte trodde att jag skulle göra eftersom att min kropp är så van att kliva upp vid halv åtta men jag sov :D Fast jag var upp vid 8 för då kom Diesel och Akira men vi gick och la oss direkt och sov till kvart i 11 :) Så nu känner jag mig verkligen utvilad! Idag då.. Ska ut på en prommis snart med hundarna sedan ska jag ta hand om mitt hem och mig själv! Så det blir inte så mycket idag! Senare ikväll tror jag min bästa prupp (Anna) och jag ska dricka lite vin och spela monopol! :P haha!

Åh det är så mysigt att ha båda mina pälsbollar här!♥
Nu ska vi ta oss ut sedan ska vi mysa här hemma!

Herråååååååååååå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0